اخبار مهم سايت

با سلام به دوستان و همراهان همیشگی سایت. چند روزی بدون اطلاع قبلی سایت برای
سایت احسان خواجه امیری - احسان خواجه امیری در آخرین ساعات پایانی سال 1392 در
12 و 13 اسفند، تالار گلستان رشت میزبان احسان خواجه امیری خواننده محبوب موسیقی
سایت احسان خواجه امیری - «احسان خواجه امیری» خواننده ترانه رسمی تیم ملی فوتبال
سایت احسان خواجه امیری - احسان خواجه امیری امشب به همراه ارکستر ده نفره خود به
دانلود اهنگ اوای باران با صدای احسان خواجه امیری

سایت احسان خواجه امیری - اجرای تیتراژ سریال "آوای باران" توسط احسان خواجه امیری انجام شد. این قطعه بسیار زیبا را برای اولین بار بصورت اختصاصی میتوانید از سایت رسمی اطلاع رسانی احسان خواجه امیری در ادامه مطلب دانلود فرمائید ...



دانلود اهنگ از سرورهای مختلف:




------


خواننده : احسان خواجه امیری
اهنگساز : علیرضا کهن دیری
ترانه : روزبه بمانی


متن ترانه:

------

منُ جون پناه خودت کن برو ، بذار پای این آرزو واستم
به هر کی بهم گفت ازت رد شده ، قسم می خورم من خودم خواستم

منُ جون پناه خودت کن برو ، من از زخم هایی که خوردم پُرم
تو باید از این پله بالا بری ، تو بالا نری من زمین می خورم

درست لحظه ای که تو باید بری ، اسیر یه احساس مبهم شدیم
ببین بعد یک عمر پرپر زدن ، چه جای بدی عاشق هم شدیم

برای تو مردن شده آرزوم ، یه حقی که من دارم از زندگیم
نگاه کن تو این برزخ لعنتی ، چه مرگی طلبکارم از زندگیم

به هرجا رسیدم به عشق تو بود ، کنار تو هرچی بگی داشتم
ببین پای تاوان عشقم به تو ، عجب حسرتی تو دلم کاشتم

اگه فکر احساسمونی برو ، اگه عاشق هردومونی برو
تو این نقطه از زندگی مرگ هم ، نمی تونه از من بگیره تو رو ...


------



منبع : اختصاصی سایت رسمی اطلاع رسانی احسان خواجه امیری
(نظر سنجی ها: 56)

ElaheA1, adeleh, alireza shahmir و 27 دیگران این را دوست دارد.
مطالب مشابه:
به گزارش سایت احسان خواجه امیری ؛ پخش سریال «آوای باران» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی محمد هاشمی اصل که ابتدا قرار بود از امشب روی آنتن
سایت احسان خواجه امیری - دومین قطعه اجرا شده توسط احسان خواجه امیری در سریال "ماتادور" را میتوانید در ادامه مطلب دانلود نمائید ...
سایت احسان خواجه امیری - اجرای تیتراژ سریال "ماتادور" توسط احسان خواجه امیری انجام شد. این قطعه بسیار زیبا را برای اولین بار بصورت اختصاصی میتوانید
سایت احسان خواجه امیری - اجرای تیتراژ سریال تلویزیونی «مادرانه» به احسان خواجه امیری محول شد. این خواننده ی با سابقه و صاحب نام، قطعه ای را برای این
پخش اختصاصی آهنگ "شب سرمه " از تنها سایت رسمی اطلاع رسانی احسان خواجه امیری با کیفیت اصلی پیام احسان خواجه امیری به بازدیدکنندگان سایت و هدیه
نظرات:
کاربر عضو
پاسخ
16 آذر 1392 21:55
آفلاین
فوق العاده بود
زبونم بند اومده.مرحبا

ممنونم اقا سعید خیلی ماهی 11

Sapphire و Farsima این را دوست دارد.
tabetalkh
میهمان
پاسخ
16 آذر 1392 21:55
من دارم سکته میکنم خیلی قشنگه

احسان جونم دستت طلاست و صداتم ک دیگه... 7

elnaz zand این را دوست دارد.
ملیکا
میهمان
پاسخ
16 آذر 1392 21:56
احسان عاشقتممم

elnaz zand این را دوست دارد.
کاربر عضو
پاسخ
16 آذر 1392 21:59
آفلاین
aliiiiiiiiiiiiiiii boooooood,,, in ahang alie... mer30 ehsane aziiizam,,, asheqetam yani man

کاربر عضو
پاسخ
16 آذر 1392 21:59
آفلاین
micii admine aziiiz k ahango vasamoon gozashtiii ,,,,

کاربر عضو
پاسخ
16 آذر 1392 22:00
آفلاین
ممنون از ادمین عزیز 11 12 7

Farsima این را دوست دارد.
کاربر عضو
پاسخ
16 آذر 1392 22:09
آفلاین
منُ جون پناه خودت کن برو ، بذار پای این آرزو واستم
به هر کی بهم گفت ازت رد شده ، قسم می خورم من خودم خواستم

منُ جون پناه خودت کن برو ، من از زخم هایی که خوردم پُرم
تو باید از این پله بالا بری ، تو بالا نری من زمین می خورم

درست لحظه ای که تو باید بری ، اسیر یه احساس مبهم شدیم
ببین بعد یک عمر پرپر زدن ، چه جای بدی عاشق هم شدیم

برای تو مردن شده آرزوم ، یه حقی که من دارم از زندگیم
نگاه کن تو این برزخ لعنتی ، چه مرگی طلبکارم از زندگیم

به هرجا رسیدم به عشق تو بود ، کنار تو هرچی بگی داشتم
ببین پای تاوان عشقم به تو ، عجب حسرتی تو دلم کاشتم

اگه فکر احساسمونی برو ، اگه عاشق هردومونی برو
تو این نقطه از زندگی مرگ هم ، نمی تونه از من بگیره تو رو ...

Sapphire, mobina, mona.a و 7 دیگران این را دوست دارد.
میهمان
پاسخ
16 آذر 1392 22:09
aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bod <3 <3 <3

کاربر عضو
پاسخ
16 آذر 1392 22:11
آفلاین
خیلییییییییییییییییییییییی خوب بود...
شعرش هم مثه بقیه تیتراژ ها کوتاه نبود...
عالی...

میهمان
پاسخ
16 آذر 1392 22:12
ممنون احسان جووووووووووووووووووون عالی بووووووووووووود مثل همیشه 7

میهمان
پاسخ
16 آذر 1392 22:19
فوق العاده زیباااااااااااااااااا 12 7 11

کاربر عضو
پاسخ
16 آذر 1392 22:23
آفلاین
خیلی خیلی ممنونم اقاسعید. 12 12
خیلی خیلی ممنونم از اقای خواجه امیری عزیز. 12 12
مثل همیشه سورپرایز شدم به شدددت... 7
11

Zeynab و Farsima این را دوست دارد.
میهمان
پاسخ
16 آذر 1392 22:26
خییییییییییییییییلی زیاد مرسی داداش احسان واقعا خسته نباشید 12 11 7 آهنگ خیییییییییلی دوست داشتنی و زیباست
مرسی مدیر 11

Farsima و Saghar این را دوست دارد.
کاربر عضو
پاسخ
16 آذر 1392 22:26
آفلاین
عالی بود... مرسی.... خسته نباشین

Farsima این را دوست دارد.
کاربر عضو
پاسخ
16 آذر 1392 22:31
آفلاین
مرسى احسان مرسى براى اين حال خوب...

فوق العاده بود... love

مرسى مدير 11

fatemeh jun و Saghar این را دوست دارد.
میهمان
پاسخ
16 آذر 1392 23:16
عالی بود احسان

میهمان
پاسخ
16 آذر 1392 23:52
راستی آقا سعید آهنگ دوم این سریال همون آهنگ لحظه ست یا اینکه جدیده؟

کاربر عضو
پاسخ
17 آذر 1392 08:02
آفلاین
گفته احسان خواجه امیری در صفحه رسمی خودش :
خیلی خوشحالم که بعد از ترانه سلام آخر که بی شک یکی از بهترین کارهای من تا به امروز بوده دوباره به لطف خدا این توفیق و داشتم که باز با علیرضا کهن دیری بینظیر اهنگساز سلام اخر همکاری کنم . روزبه هم که دیگه نیازی به تعریف نداره واقعا با کلام جادویش اعجاز میکنه ،
از هومن نامداری و احسان نی زن عزیز هم که در تنظیم و ضبط این کار کمک کردن هم سپاس گزارم.
راستی یادم رفت بگم از چه کاری دارم حرف میزنم اگه فرصت کردین اهنگ **تاوان** و گوش کنید من خودم خیلی دوسش دارم

haniye, alimoghaddamfar, Roohe sargardan و 8 دیگران این را دوست دارد.
کاربر عضو
پاسخ
17 آذر 1392 11:35
آفلاین
مثل همیشه عالی و درجه یک
عاشق این بیتش شدم
«ببین بعد یک عمر پرپر زدن ، چه جای بدی عاشق هم شدیم»

روزبه بمانی،علیرضا کهن دیری و احسان خواجه امیری واقعا متشکریم
ممنون از شما به خاطر این که این قدر به روزین

sadegh این را دوست دارد.
مدیر کل
پاسخ
17 آذر 1392 11:38
آفلاین
سلام احسان دیشب بهم گفت که تنها همین کار داخل این سریال پخش میشه و کار دیگر پخش نخواهد شد . از اول هم یک کار ضبط شده بود که موسیقی ما الکی زیاد روی کرد و فقط برای بازار گرمی همچین خبری رو اطلاع رسانی کرد

adeleh, Sapphire, alena و 18 دیگران این را دوست دارد.
نام:   ایمیل:  

پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

کد:
تصویر كد امنیتی
عکس خوانده نمی شود


کد را وارد کنید:


اخبار کوتاه متنی : «همایون نصیری» نوازنده ی سرشناس سازهای کوبه ای و سرپرست گروه دارکوب، به گروه احسان خواجه امیری اضافه شده و در برنامه های آتی خواجه امیری با او روی استیج خواهد رفت. ::

مجلات

مصاحبه احسان خواجه امیری با مجله آرمانی
مصاحبه احسان خواجه امیری با مجله آرمانی سایت احسان خواجه امیری - مصاحبه احسان خواجه امیری با مجله آرمانی آبان 92 را می توانید از سایت به صورت اختصاصی دانلود کنید . برای
مجله شماره سوم - ویژه بهار 92
مجله شماره سوم - ویژه بهار 92 مجله شماره سوم اختصاصی احسان خواجه امیری دات ای ار- ویژه بهار 1392 برای دانلود ابتدا عضو شوید و بعد به ادامه مطلب مراجعه
مصاحبه زندگی ایده آل
مصاحبه زندگی ایده آل
07.04.92 | مجلات
مصاحبه احسان خواجه امیری با مجله زندگی ایده آل اسفند 91 برای دانلود این مصاحبه ابتدا عضو و بعد به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

تبليغات:

EhsanKhajehamir

افراد حاضر در سایت:

 در حال حاضر 0 کاربر, 0 رباط, 1 میهمان و در مجموع 1 نفر در سایت حضور دارند.

اخبار کنسرت احسان خواجه اميري:


تبلیغات ویژه جهت کنسرت گذارها با ایمیل زیر تماس حاصل فرمایید.
info@ehsan-khajehamiri.ir

آرشيو گالري عکس:

Ehsankhajehamiri

گزارش تصويري

گزارش تصویری و متنی از اجرای 13 اسفند - رشت
گزارش تصویری و متنی از اجرای 13 اسفند - رشت 12 و 13 اسفند، تالار گلستان رشت میزبان احسان خواجه امیری خواننده محبوب موسیقی پاپ کشور بود. این کنسرت به تهیه کنندگی اقای کاشانی،
سری اول گزارش تصویری کنسرت رشت - 12 اسفند
سری اول گزارش تصویری کنسرت رشت - 12 اسفند سایت احسان خواجه امیری - احسان خواجه امیری امشب به همراه ارکستر ده نفره خود به رهبری هومن نامداری در سالن تالار گلستان رشت به روی
گزارش تصویری کنسرت تهران آبان-اختصاصی
گزارش تصویری کنسرت تهران آبان-اختصاصی سایت احسان خواجه امیری - «احسان خواجه امیری» در شب های3 . 4 . 5 آبان ماه در سالن همایش های برج میلاد به روی صحنه رفت.سری اول
گزارش تصویری کنسرت کرج - مهر 92
گزارش تصویری کنسرت کرج - مهر 92 سایت احسان خواجه امیری - کنسرت احسان خواجه امیری خواننده خوش صدای موسیقی پاپ ایران، 18 و 19 مهرماه سال جاری در سالن شهیدان نژاد
EhsanKhajehamiriMojavez
Powered By :233Design | Version:4.3 | Design by: SaeedMotaghi